Connect with us

Hi, what are you looking for?

Sustain ReportSustain Report

Nyheder

Ikea i PR-stunt – sætter priserne op på Black Friday

Møbelkæden har meldt sig ud af tilbudsræset. I stedet vil de starte en debat om forholdet mellem pris og kvalitet og hæver priserne til det tidobbelte. Men kun på fire varer og kun én dag.

Ikea kommer ikke med en masse tilbud på Black Friday, I stedet sætter de priserne op - men kun på fire varer. Foto: iStock/Gestur Gislason

Det er ikke i den danske afdeling af Ikea, at forbrugerne kan finde særligt gode tilbud, når store tilbudsdag - Black Friday - rammer os 24. november. I stedet for slagtilbud sætter Ikea priserne op til det tidobbelte. Dog kun på fire udvalgte varer.

Country Communication Manager Christian Mouroux Pedersen, Ikea Danmark, erkender, at det er PR-stunt. Hans dagsorden er at starte en debat om forholdet mellem kvalitet og pris.

💡 Vil du have hele historien?

Med adgang til Sustain Report er du opdateret den grønne og bæredygtige omstilling.

Bliv opdateret om nyheder og tendenser inden for sustainability fra nogle af de mest interessante aktører på området. Vi gør dig klogere på hvilken vej vinden blæser – både når det gælder danske virksomheder, samfund og forskning.

Gratis prøveadgang »

Har du allerede abonnement? Log ind her: